Blogverhuisperikelen. Graag je mening!

Ik maak nogal vaak ruzie met de wondere wereld van Interpret en Elektronica. Wij kunnen het blijkbaar niet zo goed met elkaar vinden want ze doen niets liever dan mijn plannen saboteren. Zoals een website die halverwege uren fotoboek maken plots meldt dat er iets mis is en dat tot 4 keer toe. Of een laptop die niet wil luisteren als ik vraag om iets te doen maar wel als Beest het op exact dezelfde manier vraagt. Vandaar dat ik even jouw mening wil horen voor ik me op blogverhuisgesukkel werp. Wat doe ik met de berichten van mijn vorige blog Re-saar-cle.blogspot.com? Laat me weten welke optie jij voorstelt:

Optie 1: Laat maar hangen, die boel. Een schone lei!
Optie 2: Neem meteen een paar interessante artikeltjes over op de nieuwe blog (misschien deze …), maar de rest mag rustig liggen roesten op de oude blog.
Optie 3: Begin met nieuwe berichten op de nieuwe blog en recycleer er af en toe een paar interessante van de oude blog. De blog gaat toch vaak over recycleren!?
Optie 4: Alles inpakken en naar deze blog versleuren. Er mag niets verloren gaan voor de geschiedenisboeken!

Stem en u zal gehoord worden!

20 comments

  1. Anita Willems · augustus 21, 2015

    Optie 4. En dan de minder relevante stukken verwijderen.
    Dat is, als je over dezelfde onderwerpen blijft schrijven.

    Like

    • Re-saar-cle · augustus 21, 2015

      Bedankt voor je advies! Ik ben inderdaad van plan om nog steeds over recycleren, upcyclen, groen gedoe, consuminderen enzovoorts te schrijven.

      Like

      • Rita Van Wesemael · augustus 24, 2015

        Ik heb geen advies, want te moeilijk. Laat eens iets van je horen. Rita VW

        Like

      • resaarcle · augustus 24, 2015

        Hey Rita! Leuk dat je komt piepen! Ik zit nu al een halfuur op mijn FB-pagina te zoeken hoe ik je een berichtje kan sturen, maar het ding werkt niet mee! Stuur jij mij FB-gewijs even een berichtje, want antwoorden kan ik – denk ik – wel.

        Like

  2. kathy verbrugge · augustus 21, 2015

    enkel dag zeggen:daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!!lukt dat?????????????????,,,

    Like

  3. Ammoliet · augustus 21, 2015

    Ik stem voor optie 3! Dat past in je concept en dan kan je grote kuis houden. Je kiest zelf welke leuke oude posts je wil meenemen naar je nieuwe start. Het ziet er alleszins heel goed uit, die nieuwe stek van je!

    Like

    • Re-saar-cle · augustus 21, 2015

      Grote kuis kan nooit kwaad, daar heb je gelijk in. Bedankt voor je compliment!

      Like

  4. fiekefatjerietjes · augustus 22, 2015

    Ik zou inderdaad ook met een nieuwe lei starten, maar de oude blog zeker laten staan. Misschien kan je hier ergens een aparte pagina maken waar je linkt naar de interessantste artikelen van toen? Of ze gaandeweg hier opnieuw posten, of ernaar linken in nieuwe berichten?

    Like

    • resaarcle · augustus 22, 2015

      Die aparte pagina vind ik een hele goede tip! Want het zou spijtig zijn om al dat harde werk zomaar kwijt te zijn. Bedankt!

      Like

  5. Ingeborg · augustus 23, 2015

    Optie 3 lijkt me prima!

    Like

  6. Le petit requin · augustus 23, 2015

    Mooi stekje heb je hier!
    Optie 3 lijkt mij wel leuk en zeker gezien je concept wel toepasselijk!
    Zelf verkies ik optie 4 en als je die zou willen kan ik je aanraden om bij Kathleen ook eens te kijken naar haar serie over WordPress, waar ze uitlegt hoe je dat automatisch kan doen. Belangrijke tip: je kan maar één keer importeren! Al is dat bij jou geen probleem, aangezien je al overgeschakeld bent en dus geen nieuwe berichten meer post op je oude blog (was bij mij wel het geval, waardoor ik nog eens wilde importeren, merkte dat dat niet ging en dan in een aanval van dwazigheid alles verwijderd heb 😉

    Like

  7. Billy · augustus 24, 2015

    enkele jaren geleden heb ik voor optie 4 gekozen, en ik heb daar geen spijt van. Af en toe gebeurt het wel dat ik nog iets opzoek uit die eerdere jaren. Die eerste blogprovider (web-log.nl) is trouwens ter ziele gegaan, en had ik die blogs niet overgenomen was ik toch wel een stuk historie kwijt

    Like

  8. Inge · augustus 26, 2015

    Ik stem ook voor optie 3! Maar als er een manier is om je oude berichten te importeren zou ik dat dan doen 😉

    Like

  9. Pingback: U vraagt, wij draaien | resaarcle
  10. Pingback: We hebben het gehaald! | resaarcle

Geef een reactie

