Een nieuwe stek! Kom je even dag zeggen?

Hier zijn we dan! Een nieuwe stek, een nieuw begin. Zo’n 3 jaar geleden begon ik voor het eerst met een blog op re-saar-cle.blogspot.com over al mijn pogingen om groen te doen. Ik heb er veel plezier aan beleefd, maar er schortte toch iets aan. Mijn lezers konden blijkbaar geen reacties achterlaten en dat is nogal stom op een blog, he. Om daar iets aan te doen, startte ik een Facebookpagina, maar er moest duidelijk nog iets meer gedaan worden om het ding meer leven in te blazen. Toen ik startte met de online blogcursus ‘Meststoffen voor je blog’ via Verbeelding voelde ik dat het tijd was voor echte verandering. En hier zijn we dan! Jij en ik. Zet je, make yourself at home, drink iets en kijk wat rond! En om meteen even te testen of reacties achterlaten hier wel van een leien dakje loopt, zou ik het fantastisch vinden als je hieronder even laat weten dat je hier was!

Lukt reageren hier ook niet? Laat het me dan zeker weten op mijn Facebookpagina!

12 comments

  1. inboblauw · augustus 20, 2015

    Jeuj, je nieuwe plekje ziet er gezellig uit; ik kom zeker snel weer piepen!

    Like

  2. nathalie · augustus 21, 2015

    Proficiat met je upgrade! X

    Like

  3. fiekefatjerietjes · augustus 22, 2015

    *zwaai zwaai*
    leuk dat je de cursus ook volgt!
    wellicht ben je nog volop bezig met aanpassingen en aanvullingen, er zijn een paar dingetjes die me meteen opvallen die je zou kunnen verbeteren, laat maar horen als je wat tips wil!

    Like

  4. Van Giel Anny · augustus 22, 2015

    Hey,Saar,
    Veel succes met je nieuwe blog!
    x moeke Anny

    Like

  5. meisje · augustus 24, 2015

    Hallo!
    Leuke nieuwe stek, hier kom ik nog eens piepen 😉

    Like

    • resaarcle · augustus 24, 2015

      Super! Ik ben ook al eens bij jou komen piepen, maar ik kan je url niet in mijn te volgen bloglijstje plakken om een of andere reden. Maar ik ga zeker ook nog eens langskomen!

      Like

  6. mamaloes · oktober 9, 2015

    Ola! Ik ben ongeveer op dezelfde moment als jou verhuisd precies :o) Leuk! Interessante thema’s snijd jij aan, dus ik kom zeker nog eens piepen! Groeties, Loes.

    Like

  7. Pingback: Een blogterugblik | resaarcle
  8. Pingback: welkom | annemiekes wereldje

Geef een reactie

