Wat ermee gedaan? Optie 1!


Je groeit eruit, naar boven of naar opzij. Ze verslijten. Ze passen niet meer bij wie je bent. En wat moet je dan met die oude kleren? Er zijn een paar opties en vandaag stel ik je de menslievende optie voor.

Die gaat als volgt: je steekt je oude draagbare kleren in een zak en je fietst richting E5-mode. Zij zamelen namelijk tot zaterdag 19 september kleren in ten voordele van Oxfam. In ruil krijg je een aankoopbon van 10€. Meer info vind je hier.

Binnenkort optie 2!

15 comments

  1. fiekefatjerietjes · september 17, 2015

    Ik zeg al wé-ken dat ik dringend mijn kleerkast eens moet uitmesten… Maar er zitten nog wat exemplaren tussen die gerust door anderen kunnen worden gedragen…

    Like

  2. Lore · september 17, 2015

    De kledij van de kids verkoop ‘k… (een volgende optie van jou waarschijnlijk ;-)), alé zal ik verkopen eens ik weet wanneer een 3e kid komt en in welk lichaam hij/zij zal schuil gaan.
    Mijn eigen kledij doen we meestal in een bak voor het Vlaamse Kruis / Oxfam…

    Maar vooral: je helpt er mij aan herinneren dat ik ZEER dringen dien over te gaan tot grote schoonmaak van de kleerkast 😦

    Like

    • resaarcle · september 17, 2015

      Verkopen zou optie 5 zijn (spannend, al die mogelijkheden!). 3e kind, spannend!

      Like

  3. Anna (Ook Anna doet dingen) · september 17, 2015

    Yes, ik heb deze zomer mijn hele kast leeggehaald en uitgezocht en alles wat ik niet meer wilde hebben, is naar het goede doel gebracht. Voelde zo fijn! 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Ysanne · september 18, 2015

    Moet ik ook echt een keer gaan doen, maar stel het steeds uit. Uiteindelijk voelt het wel zooo fijn altijd maar hè.

    Like

    • resaarcle · september 18, 2015

      Binnenkort nog meer opties, dus het is het moment om erin te vliegen!

      Like

  5. Inge · september 18, 2015

    Ooooh; ik ben benieuwd… Natuurlijk stak ik vanmorgen net nog een zak in zo’n container! Had ik je blogbericht nu maar eerder gelezen.

    Liked by 1 persoon

  6. robin · september 19, 2015

    slim! ik moet ook dit soort dingen doen in plaats van weggooien of op zolder gooien..

    Liked by 1 persoon

  7. Annelies · september 21, 2015

    Nét te laat! Maar er is wel meer met oude kleding te doen. Ik hergebruik mijn oude outfits ook vaak, Ik gebruik de stof als het kan en anders gaat het naar de kringloop of het Leger des Heils

    Like

  8. Pingback: Wat ermee gedaan? Optie 2! | resaarcle
  9. Pingback: Wat ermee gedaan? De 4de en laatste optie! | resaarcle

Geef een reactie

