Wat ermee gedaan? De 4de en laatste optie!


Wie niks voelt voor de menslievende optie, de glitter and glamour optie of ooooh-deze-valt-helemaal-niet-meer-te-redden optie, kan nog altijd voor de creatieve optie gaan. De schaar erin.Mogelijkheden genoeg, the sky is the limit! Knusse dekentjes of een originele sjaal, gemaakt uit de opdrukken van je favoriete t-shirts. Een knuffel als geboortecadeau, zelf ontworpen uit die oh zo zachte trui. Of een tochtslang van al die eenzame sokken, om de koude winter buiten te houden.
Dit weekend kan je zelfs deelnemen aan een workshop om je oude kleren om te toveren in eigenzinnige kinderkleertjes! Er bestaat ook een boek met patronen en ideeΓ«n om je kleine mensjes in mini-versies van je oude kleren te steken, maar ik ben de naam kwijt. Kan iemand me aan die titel helpen?

Upcyclen dus, om het op z’n hips te zeggen. Ik ben fan! Om het tweemaandig bestaan van mijn blog te vieren, zal ik daarom binnenkort een upcycle giveaway op pootjes zetten. Stay tuned!

8 comments

  1. Inge · oktober 6, 2015

    Lijkt me leuk maar ik en de naaimachine…

    Like

  2. Billy · oktober 6, 2015

    die tochtslang lijkt me toch een mooi ideetje!

    Like

  3. Lore · oktober 7, 2015

    Benieuwd!!!

    Liked by 1 persoon

  4. meisje · oktober 9, 2015

    Ben ook benieuwd! Die tochtslang ziet er alleszins koddig uit πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  5. Kelly · oktober 17, 2015

    Ik vind dit natuurlijk de leukste optie πŸ™‚ Jeej voor recykleren!
    Oh ja, en bedoel je niet gewoon het Minime boek, van de dames die ook de workshop op de M-Fair gaven? πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

