Chocolalala!!!


Ik moet het toegeven. Ik ben een heel klein ietsiepietsie beetje verslaafd aan chocola. Zo is de smeltchocola die geduldig in de kast wacht om chocoladesaus te worden niet eens veilig voor mij. Ik sprong dan ook een gat in de lucht toen er in het blaadje* van Oxfam een bon stond voor een reep fair trade chocolade. Die krijg je zomaar gratis en voor niks bij een aankoop in hun winkels tijdens de week van de Fair Trade van 7 oktober tot 17 oktober. Ik weet al wat mijn aankoop zal zijn: een reep chocolade natuurlijk!
Allen daarheen!!! Maar laat nog een stukje voor mij over, he!

*Geen magazine van Oxfam in je brievenbus? Op hun website kan je ook een bon downloaden!

7 comments

  1. Ingeborg Bulckens · oktober 8, 2015

    Hoera, wij hebben net een Wereldwinkel gekregen in Hoboken, dus wij gaan er zeker ook eentje halen! Of twee. Of zes.

    Like

  2. meisje · oktober 9, 2015

    Hier bij ons ligt er ook altijd chocolade in de kast mmmm.

    Liked by 1 persoon

  3. Lies · oktober 9, 2015

    Wie lust nu geen chocolade… ?! Mijn bonnetje ligt klaar !
    Lie(f)s.
    @Er is iets mis… Als ik geen url intik kom ik wellicht niet in je spambox.

    Liked by 1 persoon

  4. Ageeth Mooij · oktober 12, 2015

    In het weekend heb ik een chocoladetaart gebakken en die is zo heftig dat we kleine stukjes eten en er dus heel lang mee doen 😉

    Like

  5. Pingback: Lang leve de nuttigheid! | resaarcle

Geef een reactie

