Giveaway magneetletters

Feest! Om mijn nieuwe blog te vieren, deel ik cadeautjes uit! Ik frutsel graag met stof, ik gooi niet graag iets weg en als je dat combineert, zit ik dus met een hele zak vol vrolijke mini-stofjes waar je niet eens meer een babymouw uit zou kunnen naaien, maar die zich wel perfect lenen om magneetletters te maken!

IMG-20150830-WA0001

En jij kan zo’n magneetletters winnen! Voor jezelf om je koelkast op te vrolijken, voor de pasgeborene van je beste vriend(in), voor je topcollega, voor de verjaardag van de poes van je tante. Hoe dan? Laat een reactie achter waarin je me vertelt…

  • welke (koos)naam je in magneetletters omgetoverd wil zien,
  • of je voor stoer/bloemen/retro/dieren/effen/zeemzoete stofjes gaat,
  • welk artikel op mijn blog jou al het meest aansprak.

Als je dit bericht ook via onderstaande media deelt, gaat je naam 2 keer in de pot, hoera! Meedoen kan tot vrijdag 13 november 23:59, de volgende ochtend zal dochterlief haar onschuldige hand bovenhalen om een gelukkige winnaar te trekken.

16 comments

  1. Lore · november 3, 2015

    Naam: Papaloper (omdat ‘k er dan ook loperpapa van kan maken, of polar, of papper, of lapper, … )
    Stof: de autootjes (natuurlijk 😉 )
    Blogpost: Wie schrijft, die blijft

    Fijn hier te kunnen lezen!!

    Liked by 1 persoon

  2. Inge · november 3, 2015

    Klopt die einddatum van de wedstrijd? Maar anders wil ik die onderste naam wel 🙂 Ik ga voor stoer! En de Posts rond wat je kunt doen met kledij die je niet meer wil, vond ik wel leuk!

    Liked by 1 persoon

  3. Billy · november 3, 2015

    oei, op 3 november gepost, en einddatum 30 oktober?

    😛

    Liked by 1 persoon

    • resaarcle · november 3, 2015

      Dat heb je met van die geplande blogberichten die dan naar een latere datum moeten schuiven omdat er iets anders tussenkomt en waarbij je dan de publicatiedatum vergeet aan te passen en de content ook en aiaiaiaiai, niet goed bezig!

      Liked by 1 persoon

      • Billy · november 4, 2015

        😀

        Like

  4. Liese · november 10, 2015

    hihi, ik moest lachen met het verhaal over de nekplooien en de tip van amandelolie ga ik zeker eens opvolgen! Bedankt! Als ik moet kiezen voor een stofje dan vind ik een allegaartje wel heel mooi (zoals op de foto), het woord: Ilja en Linus hé 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Pingback: Het is nog niet te laat! | resaarcle
  6. sateliet · november 13, 2015

    Hallo..ik zou dolgraag stoffenletters winnen met ‘love you’ op omdat mijn meisjes dat zo vaak zeggen :)..retrobloemem zeggen me wel iets 🙂 en mijn favoriete blogpost..moeilijk..Ik leest je graag!!!!

    Like

  7. Kim · november 13, 2015

    Ik vond de artikels over de kleren recycleren leuk! Ik bracht vorig weekend een ganse koffer vol kleren naar het asielcentrum in de buurt, een hele opluchting dat de kast (en de zolder!) opgeruimd is!
    Ik wil wel graag “Kristof” en “Kim” winnen, dan kan ik mezelf misschien overtuigen om de namen van de kinderen te maken!

    Like

    • resaarcle · november 14, 2015

      Wat een leuke motivatie 😄. Fijn dat je op de valreep nog kwam meedoen. Dinsdag maak ik mijn winnaar bekend!

      Like

  8. jeapiebel · november 14, 2015

    woord: choosebeautiful.nl
    Met bloemetjes stof , retro (alles door elkaar mag ook, wat je denkt dat mooi is.)
    Wij hebben het gehaald vind ik de leukste artikel van je blog, omdat dit het eerst is dat ik lees en kennis maak met je blog. De inhoud over luier vind ik ook dat jullie goed hebben gedaan en dan ook nog anderen stimuleren om mee te doen.

    Liked by 1 persoon

  9. Pingback: Een blogterugblik | resaarcle
  10. Pingback: Het nut der Grote Lege Glazen Potten | resaarcle

Geef een reactie

