Een blogterugblik

image

2015. Het jaar dat Freggeltje ons gezinnetje compleet maakte, het jaar dat ons toekomstige droomhuis vorm begon te krijgen, het jaar dat ik een wild plan kreeg (waarover later meer, op voorwaarde dat het plan genoeg potgrond krijgt om te groeien). En het jaar dat ik een online blogcursus volgde waardoor ik van mijn oude naar deze nieuwe blog verhuisde en enorm veel plezier in het bloggen kreeg. Ik deel hier graag mijn bloghoogtepunten met jullie!

mijn eerste blogbericht, 4 maanden geleden

mijn meest gelezen bericht

het blogbericht met het grappigste thema (volgens mij)

het meest serieuze bericht

het bericht met het beste eco-nieuws

mijn eerste blogblooper (in de reacties lees je wat er misliep)

het bericht met de meeste likes

mijn persoonlijke favoriet

Bedankt om mee te lezen in 2015! Dat plezier waarover ik het had, is vooral dankzij jullie reacties!

21 comments

  1. Falderie · december 29, 2015

    En volgend jaar blijven we komen lezen! 🙂

    Like

  2. mamafien · december 29, 2015

    Leuk overzichtje! En uiteraard blijf ik ook terugkeren in 2016 🙂

    Like

  3. Liese · december 29, 2015

    yes! De magneetletters hangen hier aan de chauffages!

    Liked by 1 persoon

  4. Soapie-M · december 29, 2015

    Wat leuk dat je een blog cursus kan volgen: )

    Like

  5. Kreanimo (@IlseVerhoeven81) · december 29, 2015

    Ik heb je blog nog maar net ontdekt 🙂
    En een blogblooper is helemaal nieuw voor mij (het woord dan toch), maar ik denk dat ik zelf ook nog wel zoiets voor zou kunnen hebben 😀

    Like

    • resaarcle · december 29, 2015

      Weest welgekomen! Ik zal Van Dale eens aanschrijven om blogblooper erin te krijgen 😄.

      Like

  6. Samaja · december 29, 2015

    Je was de eerste die mij welkom heette in blogland en zo heb ik je blog ook ontdekt. Ik blijf met veel plezier lezen in 2016!

    Like

  7. gerhildemaakt · december 29, 2015

    Leuk overzicht! Alle goeds voor 2016!

    Liked by 1 persoon

  8. Lottesanekdotes · december 29, 2015

    Op naar een nieuw jaar met nog meer leuke artikels 🙂

    Like

  9. Billy · december 29, 2015

    ik ben blij dat ik je leerde kennen, Saar
    Ik blijf ook volgend jaar hier lezen… 😉

    Nog een fijn jaareinde!

    Liked by 1 persoon

  10. Sam » Uitgesproken Woorden · december 30, 2015

    Leuk! Ik heb een gratis blogcursus gevolgd in t Engels na je tip! Wel interessante tips uit gehaald. Als ik tijd heb eens verder kijken wat ik nog kan finetunen als digibeet.

    Leuke post dit jaar. Ben benieuwd naar 2016!

    Fijne jaarwisseling. 😊

    Like

  11. fiekefatjerietjes · december 30, 2015

    Tot in 2016! Ik ben al benieuwd naar je wild plan 🙂

    Liked by 1 persoon

  12. Le petit requin · januari 7, 2016

    Blij je ontdekt te hebben in 2015; ik blijf met plezier verderlezen in 2016!

    Like

Geef een reactie

