Van oud naar nieuw!

kalender

Ik gooi niet graag iets weg. Maar met een kalender van het vorige jaar kan je niets meer natuurlijk… Natuurlijk wel!

De spreukenkalender van tijdschrift Flow vermeldt geen dagen of jaren, enkel datum en maand, dus die is ideaal om door te geven! Dat heb ik de voorbije jaren dan ook trouw gedaan. Nu gaat de ‘oude’ kalender van 2015 naar een vriendin, zij geeft de kalender van 2014 dit jaar door aan een andere vriendin, die de kalender van 2013 weer aan iemand anders doorgeeft en zo gaat dat door en door en door. Oneindige recyclage, dus. ‘Hoera, hoera, hoera,’ juicht mijn innerlijke recyclagefreakje dan. Hoera!

17 comments

  1. fiekefatjerietjes · januari 15, 2016

    Zo’n LEUK idee!!!

    Like

    • resaarcle · januari 15, 2016

      Bedankt! Ik was ook heel opgetogen dat ik die fijne quotes niet bij het oude papier moest smijten. Ik ben eigenlijk ook heel benieuwd waar die eerste doorgegeven kalender nu beland is…

      Liked by 1 persoon

  2. Billy · januari 15, 2016

    en als je er geen weg mee weet zijn er misschien ook geรฏnteresseerde bloggers… ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • resaarcle · januari 15, 2016

      Dan gaat er een ongelukkige vriendin rondlopen want ondertussen is dit al 3 jaar ons traditionele nieuwjaarscadeautje… Maar ik hou het in mijn achterhoofd!

      Liked by 1 persoon

  3. Lottesanekdotes · januari 15, 2016

    Ik ben ook zot van de Flow-kaartjes, ik verzamel ze al een paar jaar ๐Ÿ™‚

    Like

    • resaarcle · januari 15, 2016

      Flow fans united! Ik moet me altijd inhouden om al niet naar de volgende quotes te gaan piepen… En mijn stoere vent leest ze stiekem ook!

      Liked by 1 persoon

  4. Ageeth Mooij · januari 15, 2016

    Een prachtige traditie โค

    Liked by 1 persoon

  5. Sam ยป Uitgesproken Woorden · januari 15, 2016

    Zo simpel en zo leuk. Rouleren!

    Ik gebruik al jaren dezelfde, ik lees ze toch niet elke dag, ideaal ook dat er geen dagen op staan.

    De maandkalender is ook leuk deze maand! Lekker simpel in gebruik ook. ; )

    Liked by 1 persoon

  6. loesjezaakjes · januari 15, 2016

    Hier nog een Flow-fan, ik heb de kaartjes ook gehouden van vorig jaar. Ik steek ze bij de verjaardagskaartjes, de dag van hun verjaardag krijgen ze het kaartje van hun verjaardag ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  7. daisykroon · januari 16, 2016

    Wat een leuk idee!!!

    Like

    • resaarcle · januari 16, 2016

      Bedankt! Heb jij ook een Flow-kalender en iemand om hem aan door te geven?

      Like

  8. Inge · januari 16, 2016

    Ik kende ze niet maar wat een leuke traditie hebben jullie ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  9. nathalie · januari 20, 2016

    Tof idee Saar, voel me al een beetje schuldig dat ik de mijne bij het oud papier heb gezwierd…

    Like

  10. Hilde · januari 22, 2016

    Oh wat super leuk dat jullie die kalenders zo door geven! ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚
    Ik heb dit jaar ook weer de 365 dagen kalender, zo fijn ๐Ÿ™‚

    Like

    • resaarcle · januari 22, 2016

      Leuk ding, he. Heb je de vorige nog? Dan kan je meteen zelf die traditie in gang steken!

      Like

Geef een reactie

