PlanToys

Ons freggeltje kreeg deze geweldige dino en dit toffe brandweerwagentje cadeau. Er werd al duchtig mee gespeeld en op geknabbeld vóór mijn oog op het merk van die 2 toffe speeltjes viel: PlanToys. Dat kende ik niet. Maar de spikkel in het hout deed me denken aan onze bamboebordjes en aan ander leuk en duurzaam speelgoed dat de weg naar onze speelkast gevonden heeft. Even dat merk opzoeken dus. En ooooh wat ben ik blij met wat ik vond! Kijk je even mee?

Topcadeautje dus want babygeknabbelproof en meteen ook lief voor de wereld! En het leuke is dat Kudzu en Dille & Kamille meer van PlanToys verkopen. Jeueueueuj!

Deze post werd niet gesponsord. Gewoon blij met wat ik zag.

 

 

10 comments

  1. DreamerKirsten · februari 12, 2016

    Houten speelgoed vind ik altijd leuk om te zien!

    Like

  2. Mamafien · februari 12, 2016

    Ooh, leuke speelgoedjes! Wij zijn hier ook fan van houten speelgoed. Veel mooier ook dan sommige van die schreeuwerige plastieken gevallen 😉

    Like

  3. Inge · februari 12, 2016

    Hier nog een fan, leuke dingetjes hebben ze van dat merk!

    Liked by 1 persoon

  4. Ageeth Mooij · februari 12, 2016

    Mooi in alle opzichten ❤

    Liked by 1 persoon

  5. Mama's Jungle · februari 12, 2016

    Thanks voor de tip. Wat een heerlijke site met mooi houten speelgoed!

    Liked by 1 persoon

  6. Ingeborg Bulckens · februari 14, 2016

    Een mama en een superboy gelukkig gemaakt! 😉

    Like

Geef een reactie

