Ikeaanse ecologische tips

image

Op vrijdagavond is een mens moe. Heel de week hard gewerkt, boodschappen gedaan, druk in de weer geweest met de kinders. Moe dus. En dan is er maar één mogelijke tijdsbesteding: in de zetel ploffen en zappen. Ik zap vanavond eens naar Vier. Want designers van Ikea komen in het woonprogramma ‘Baksteen in de maag’ met eenvoudige betaalbare mooie oplossingen om je ecologische voetafdruk te beperken. Tenminste toch volgens hun nieuwsbrief. Wie weet komt er wel een fijn idee voor onze ecologische verbouwing. Zeker in de categorie betaalbaar 😩.

5 comments

  1. geertruurzaam · maart 11, 2016

    Dank voor de tip!
    Mocht ik vanavond eens tijd hebben dan weet ik waar ik naar moet kijken, het klinkt in elk geval wel interessant.

    Liked by 1 persoon

  2. Billy · maart 11, 2016

    ik denk dat het programma op dit moment op z’n einde loopt, misschien neem ik later eens een kijkje op vier.be om de herhaling mee te pikken. Als het tenminste de moeite loont… 😉

    Like

    • resaarcle · maart 11, 2016

      Het zijn kleine tips. Maar goed, vele kleintjes… Er was ook een stukje over een bioklimatologische woning. Interessant!

      Liked by 2 people

  3. ElsS · maart 13, 2016

    Heb toevallig ook stuk van de aflevering meegepikt. als ik het goed gehoord heb zat je bij de woning aan een prijs van 2000 euro/m² Dat is toch heel veel geld lijkt me en voor maar heel weinig mensen weggelegd. Ik heb de indruk dat IKEA hard aan het inzetten is op ecotips, dacht al dingen gezien te hebben op posters en op Facebook. Het zijn kleine tips maar gelukkig wel een pak haalbaarder 🙂

    Like

    • resaarcle · maart 13, 2016

      Dan heb ik het toch niet fout gehoord! 2000€/m2! Hoe zot is dat!? Ik ga die Ikeatips eens allemaal probereb verzamelen! Veeeeeel haalbaarder.

      Like

Geef een reactie

