Tijd voor rrrrreclame!

meug

1 april, dan mag een mens al eens zot doen. Iets bloggen wat helemaal niks met het thema van je blog te maken heeft, bijvoorbeeld. Want als je een blog hebt en een ondernemende vent die pret organiseert, dan maak je natuurlijk graag even reclame. Alles voor de liefde!

Mijn knapperd is zich al een aantal jaartjes aan het verdiepen in de kunst der whiskykennerij. Hij weet er aardig wat interessants over te vertellen, geeft ook regelmatig whiskytastings, gaat met veel plezier jaarlijks op studiereis naar Schotland en staat op open flesdagen om zijn passie te delen met alle geïnteresseerde proevers. Hij heeft zelfs mij aan de whisky gekregen. Dat heeft toch wel wat geduurd want hij schotelde me te – zogenaamd ‘vrouwvriendelijke’- karamelachtige dingen voor, maar blijkbaar ben ik meer te vinden voor het zwaardere turfspul. Njam. Ik durf zowaar al eens een geut whisky door de risotto te roeren tegenwoordig. Als de kindjes niet mee aan tafel gaan, natuurlijk. Ons mormel verkondigt nochtans al sinds ze 2,5 is dat ze later, als ze groot is whisky gaat drinken zoals papa.

Samengevat: vent kan er wat van, een ander warm maken voor dat lekkers. En vanuit dat idee is er dan eindelijk het eigen festival! Mijn Maltlover laat je samen met zijn maten – de winelovers en de beerlovers (waar ie dan zelf stiekem ook weer bijhoort) – genieten van allerlei vloeibaar verrassingen op hun Meug festival. 30 april. Zuiderpershuis in Antwerpen. Be there.

En om dan toch een kleine link met mijn blog te hebben: vent heeft me verzekerd dat er ook biologische wijn te proeven zal zijn! Hoera, toch gelegitimeerde rrrrreclame!

10 comments

  1. Falderie · april 1, 2016

    We overwegen er naartoe te gaan! Ik las daarnet nog het persbericht in mijn mailbox! 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. allaboutfairfashion · april 1, 2016

    Wat superleuk! Mijn mijn vent is ook wiskeyliefhebber en Antwerpen is zo’n beetje ons favorietste stad! Eens kijken of wij oppas kunnen regelen voor onze 3, dat zou superleuk zijn!;-)

    Liked by 1 persoon

  3. Billy · april 4, 2016

    de week voor Antwerpen Proeft dus, wat ik al in mijn agenda had gezet? Ik ga keuzes moeten maken… 😉
    Ik hou wel van een Whiskytje, al is bier meer mijn ding. En wijn…

    Like

    • resaarcle · april 4, 2016

      Dat is dus 3 vliegen in 1 klap op dat festival! Ik zou het wel weten 😉.

      Liked by 1 persoon

      • Billy · april 4, 2016

        breng jij me dan weer naar huis, Saar?

        Like

      • resaarcle · april 4, 2016

        🙃

        Like

      • Billy · april 4, 2016

        dit rechthoekje is me niet meteen een duidelijk antwoord… 😀

        Liked by 1 persoon

      • resaarcle · april 4, 2016

        Dat betekent dat ik zelf ook nog een babysit én lift moet weten te versieren!

        Liked by 1 persoon

      • Billy · april 5, 2016

        😀

        Like

  4. Pingback: Of Meugt gij gratis? | resaarcle

Geef een reactie

