Op de thee

image

Een paar weken geleden gingen we gezellig samen op bloguitstap, op ontdekking bij de blogburen. Maar ik ging zelf daarvoor ook al eens buurten. Op de thee om mijn verhaal te doen. Ik zet hier wat wegwijzertjes neer, misschien ontdek je zo weer een paar fijne bloggers!

  • Bij mama’s jungle mocht ik vertellen hoe de eco-heid geleidelijk aan een gewoonte werd.
  • Alweereennieuwemoederblog verzamelt verhalen over borstvoeding en ik mocht het mijne ook vertellen.
  • Montevie was benieuwd wat de verhuis naar den buiten met een eco-stadsmeisje deed.

Ik nodigde zelf ook al eens wat gastbloggers uit. Lori mocht de spits afbijten, Billy moedigde iedereen aan om op de fiets te springen en Sarah vertelde een heel apart verhaal.

De thee en koekjes staan al klaar, wanneer kom jij je verhaal hier eens vertellen?

5 comments

  1. Vlijtig Liesje · mei 13, 2016

    Leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen in Blogland!

    Like

    • resaarcle · mei 14, 2016

      Ik vind het zelf ook altijd fijn om via de ene blog naar de andere te hoppen!

      Like

  2. Mama's Jungle · mei 13, 2016

    Nou, een lekker theetje! Ik kom er aan 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Sheila @ beineffable.com · mei 14, 2016

    Hier worden blogs genoemd die ik niet ken. Ik houd ook wel van blog-hoppen. Je weet nooit waar je terecht komt!

    Liked by 1 persoon

  4. MamC · mei 15, 2016

    Altijd fijn om inspirerende mensen te ontmoeten! Dankzij een give-away won ik een blogmeet met Lunatiek. Deze week maakten we kennis in het modemuseum in Hasselt. Voor herhaling vatbaar, zo’n blind bloger-date!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

