Creatieverij van een ander

image

Af en toe gaat een mens al eens graag piepen bij een ander om te ontdekken hoe hij/zij de wereld wat groener en mooier maakt.

Henk Rijckaert laat zijn creatieve zelf helemaal los op Koterij – trouwens ook een sprekende, goed gekozen blognaam. Hij kondigt aan dat het al eens kan mislopen want hij neemt je meteen mee tijdens zijn eerste uitprobeersels. Hij repareert, creëert en leert ondertussen al doende vanalles bij. Dat alles brengt hij uiteraard met humor én hij geeft je er nog een handleiding van zijn geklu(n)s bovenop!

Zijn afvaltent lijkt me wel een fijn toekomstig zomerproject voor mijn speelse klusser hier in huis. Niet waar, Beest?? En dat gaat prachtig staan in onze tuin, die in mijn hoofd een heerlijk (speel)paradijs zal worden. Alleen moet ik voor die tent dan wel dringend op jacht naar plastieken zakjes want die neem ik al jarenlang niet meer aan in winkels…

7 comments

  1. Heidi · oktober 21

    De max hé! Ik heb het hier aan de zonen laten zien, een ideaal projectje om bij de scouts eens uit te proberen!
    En die filmtafel! Waw!

    Liked by 1 persoon

  2. Matroos Beek · oktober 21

    Prachtig gedaan van den Henk, mijn naamgenoot!

    Liked by 1 persoon

  3. Eilish · oktober 21

    Goed dat je er hier nog over schrijft, hij is van mijn reader ‘gevallen’ (gebeurt wel meer bij WordPress de laatste tijd)

    Like

  4. Jess · oktober 21

    Leuk om zo eens nieuwe blogs te leren kennen!

    Liked by 1 persoon

  5. Kim · oktober 22

    Het valt mij inderdaad ook op de laatste tijd. Een andere visie vind ik rete interessant maar gezeur, neh geen zin in hoor in mijn vrije tijd. Bloggen moet vooral leuk zijn 🙂

    Like

  6. Pingback: Da’s netjes | resaarcle

Geef een reactie

