Of Meugt gij gratis?

img_0970

December, dat staat naast gezelligheid en lekker smullen ook voor de zoektocht naar het ideale cadeau om onder de kerstboom te leggen. Belevenissen geven staat dan toch wel in de top 3 van fijne presentjes mét duurzaam tintje. Tijd voor een giveaway dus!

Je hebt ongetwijfeld net als ik een whiskyminnende moeke, wijnflesverzamelende vriend of liefhebber van verrassende bieren in de familie. En die heb je vorig jaar al blij gemaakt met een feestelijke mand vol proeverijen. Wat dit jaar dan? Tante Resaarcle weet raad!

In het voorjaar herbergt Zuiderpershuis in Antwerpen voor de tweede keer Meug, hét festival voor de levensgenieter. En een belevenis zal het zijn, want de mannen van Meug weten waarmee ze bezig zijn. Het hele jaar door zoeken, proeven en testen ze whisky’s, bieren en wijnen om jouw smaakpapillen te kunnen verrassen. En er valt nog meer te beleven dan enkel proeven: je kan al je vragen afvuren op inspirerende wijnkenners, brouwers en whiskyliefhebbers, tussendoor geniet je van lekkere snacks aan de foodtrucks of snoep je van een bijzondere wijnpraline! Of misschien verleid je je collega’s wel om mee te gaan naar een Meug Afterwork?

En dan nu de kers op de taart. De schuimkraag in het glas. Je kan een ticket winnen! Een beetje het Sjakie-en-de chocoladefabriek-gevoel, toch? Daar hoef je geen liters voor te verzetten om het gouden ticket te vinden, nee, het gaat allemaal wat makkelijker dan dat: like mijn ResaarcleFB-pagina, deel ook het laatste MeugFB-bericht en vertel onder dit blogbericht wie je blij wil maken met dat ticket (ja, natuurlijk, dat mag jij zelf zijn!). Vrijdag laat ik naar goede giveaway-gewoonte een onschuldige hand een winnaar trekken. May the Meug be with you!

13 comments

  1. Matroos Beek · december 13

    Ik ken niet meteen iemand maar ik vind het desalniettemin een zeer schone geste!

    Liked by 1 persoon

  2. Iris · december 13

    Zal ik Jimmy er eens blij mee maken? Ik heb nog niks voor onder de boom 🙂 😉 :-p Maar ik ga ook mee zelle!

    Liked by 1 persoon

  3. Sophie Van den Eynden · december 13

    Het was de vorige keer zo leuk,dat het gewoon op mijn eigen wishlistje komt😇😊

    Liked by 1 persoon

  4. ecosjop · december 13

    Beetje ver weg, en wij drinken geen alcohol. Maar ik vind het wel een leuke woordspeling!

    Liked by 1 persoon

  5. Anny Van Giel · december 13

    Ik wil mezelf blijmaken met het ticket……;-)

    Liked by 1 persoon

  6. Bertie · december 13

    Leuke actie. Alcohol drink ik soms maar dit is te ver van huis. Snik.

    Like

  7. Bertie · december 13

    Misschien… 😉

    Like

  8. loesjezaakjes · december 13

    Oh wat leuk!! Ik doe graag mee om mijn metekind er mee te verrassen. En mijn metekind is inderdaad al meer dan 18 jaar, hij wordt in maart 20. (Ok, nu voel ik me eventjes heel oud)

    Like

  9. Vlijtig Liesje · december 14

    Ik ben niet zo van de alchohol, maar anders lijkt me dit zeker een leuk uitje!

    Like

  10. Pingback: Ik, jij, hij of zij | resaarcle
  11. Pingback: Lang leve de nuttigheid! | resaarcle

Geef een reactie

