Iets nieuws

149H (1)

Ineens was ie er, een nieuwe rubriek. In mijn hoofd, ergens achter mijn linkeroor, stilletjes en geduldig wachtend tot mijn interne blogger hem zou spotten. En vandaag is dat dus gelukt! Stiekem had die geheime rubriek al eens een hintje gestuurd, hier namelijk, maar toen had ik nog helemaal niet door dat er nog een vervolg zou komen. Tot vandaag dus. Ik presenteer u dus vol trots mijn jongste rubriekspruit:

Het groene plekje!

Buitenplekjes, binnenplekjes, stadsplekjes, boerenbuitenplekjes, eetplekjes, speelplekjes, doeplekjes, luilekkerlandplekjes, in binnen- of buitenland, ter land, ter zee of in de lucht, het kan eender wat zijn. Kom dus maar af en toe eens lezen welke groene plekjes ik ontdekt heb of eindelijk bereid ben te delen (want er schuilt natuurlijk altijd een klein gevaar in, he, namelijk dat ik de volgende keer geen plekje meer heb op mijn favoriete groene plekje omdat er enthousiaste lezers ook eens gaan piepen op dat groene plekje. Maar jullie gun ik dat! En dan kunnen we eens in het echte leven tateren. Want al die social media altijd. 😉)

6 comments

  1. Vlijtig Liesje · 17 Days Ago

    Wat een leuk idee voor een rubriek! Ik ben verliefd op die foto! Prachtig! Ik ga ‘m pinnen : )

    Liked by 1 persoon

  2. leegschrift · 17 Days Ago

    Leuk idee ja. Ik volg het blog Toffe camping. Een hele leuke vind ik zelf. En ja, hoe lang zal dat plekje nog groen blijven. Gaat dat zien!

    Liked by 1 persoon

  3. fiekefatjerietjes · 17 Days Ago

    Ja, leuk! 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. loesjezaakjes · 16 Days Ago

    Leuk! Ik ben benieuwd 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. natuurlijksofie · 16 Days Ago

    Laat maar komen!

    Liked by 1 persoon

  6. geertruurzaam · 15 Days Ago

    Kom maar op met de tips, ik ben altijd in voor nieuwe ontdekkingen en inspiratie!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

