Stem ons weg!

IMG_1206.JPG

Neenee, we doen niet mee met Expeditie Robinson of Big Brother of Idool, of één of ander ander gek tv-programma. We doen mee met de Ecobouwers Renovatie van het Jaar. Een grote naam voor een kleine wedstrijd, maar wel leuk om mee te doen want de winnaars mogen een weekendje naar een B&B! En onder de stemmers worden er ook prijzen verloot. Op ons huisje stemmen kan dus voor jou ook leuk uitdraaien! Je leest er op de wedstrijdpagina meer over bij ‘Bompa’s huis klaar voor nieuw verhaal’.

😁

10 comments

  1. Mel · juni 2

    Mijn stem heb je al!

    Like

  2. Ageeth Mooijweer · juni 2

    Ik heb ook gestemd voor jullie.

    Liked by 1 persoon

  3. Lilla Kiss - van Kammen · juni 2

    Gestemd.

    Liked by 1 persoon

  4. kool-family · juni 3

    Ik heb gestemd op “bompa’s huis klaar voor een nieuw verhaal”. Dat is het toch he?

    Like

  5. Le petit requin · juni 7

    Ik heb op jullie gestemd. En euh, met een prijsuitreiking op mijn verjaardag kan het toch niet anders dan dat mijn favoriet wint, toch 😉 Succes!

    Liked by 1 persoon

  6. natuurlijksofie · juni 8

    Gestemd, veel succes!

    Like

  7. Pingback: Dienstmededelingen | resaarcle

Geef een reactie

