Even opladen

IMG_1213.JPG

Batterijen moeten regelmatig opgeladen worden, zowel die van mijn elektrische fiets als de mijne. Die batterijkes van mij kunnen enorm deugd hebben van een lekker lunchke met mijn fijne vriendinnen, liefst op een leuk groen plekje.

Deze week deed ik een nieuwe ontdekking: Natuurkost. Hoort bij Natuurhuis en straalt gezondheid uit. Dankzij het gigantische raam dat achteraan de hele gevel vervangt, kan je je buikje vullen terwijl een heerlijk zonnetje op je gezicht schijnt.

Je zit er knus tussen natuurlijke materialen, alles op je bord is bio en ze presenteren lunchkes met verrassende smaakvolle combinaties. Ik waagde me aan flat bread met hummus, rode biet, lekkere groene scheuten en nog wat lekkers (ik heb niet goed gekeken, het was namelijk te snel op wegens overheerlijk) en een gek sapje van ananas, appel en spinazie erbij voor een extra gezondheidsboost.

Ze durven ook experimenteren on the spot. Door mijn recent ontwikkelde verslaving aan latte met speculaassiroop vraag ik nu standaard in elke koffie/lunchzaak of ze dat hebben. Dat hadden ze niet, maar ze wilden wel wat agavesiroop, chaikruiden en nog wat spul bovenhalen om me een heerlijk alternatief voor te schotelen.

Lekker lekker, daar gaan ze me nog zien verschijnen!

Wat is jouw recentste ontdekking?

3 comments

  1. Jeanine · juni 23

    Speculaassiroop klinkt verrukkelijk. Altijd leuk om nieuwe leuke plekjes te ontdekken. De laatste tijd geen ontdekkingen gedaan maar momenteel genoeg adresjes om de zomer door te komen.

    Liked by 1 persoon

  2. loesjezaakjes · juni 23

    Dat klinkt lekker! Ik heb geen recente ontdekkingen gedaan.

    Liked by 1 persoon

  3. Leen · 21 Days Ago

    Zoiets mis ik wel in Leuven!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

