Dienstmededelingen

sunset-girl-399

Nee, we hebben niet gewonnen. Jammer. Maar toch heel erg bedankt als je gestemd hebt en uiteraard een hele dikke proficiat aan de winnaars!

De vakantie staat voor de deur. Tijdens de zomermaanden zal het naar jaarlijkse gewoonte een beetje rustiger worden op mijn blog. Ik probeer één keer per week te bloggen, maar ik ga vooral ook wat bezinnen, brainstormen, bijtanken, heroriënteren en inspiratie opdoen. Nee, hoor, gefopt. Ik ga gewoon lekker lui zo vaak mogelijk niets te doen! 😉

Wat zijn jouw vakantie(blog)plannen?

2 comments

  1. kabouterheuvel · juni 30

    Wel, ik zou al heel tevreden voor mezelf zijn mocht ik per week één keer kunnen schrijven… En jij… Schrijf gewoon maar wanneer je daar gewoon goesting in hebt 😉

    Fijne, zorgeloze zomer gewenst!

    Liked by 1 persoon

  2. Leen · juli 4

    Zolang er inspiratie en tijd is blijf ik op vakantie gewoon doorgaan met bloggen (of ik blog vooruit), al gebeurt het wel eens dat ik een kleine stop inlas want ge moet ook niks forceren hé. Geniet van je vakantie!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

