Waarom bloggen in 4D uitgevonden moet worden

eric-ward-285931-1

Photo by Eric Ward on Unsplash

Het was een hele belevenis, mijn eerste (en voorlopig enige) 4D-cinema ervaring. Bij Universal Studios zaten mijn beest en ik jaren geleden samen naar een korte Simpsonsanimatie te kijken en zagen we niet enkel hoe Maggie haar fopspeen uitspuwde, maar voelden we ook haar speeksel daarbij rondvliegen. Grappig en vies tegelijk. En wat later kropen er in een heel ander deel van de film spinnetjes over onze voeten. Best gek én een leuke belevenis!

4D bloggen zou er ook moeten zijn, vind ik. Dan kon jij nu voelen hoe zacht mijn nieuwe sokken van bamboe zijn. Zo zacht. Zoooooo zacht, niet te doen. Konijntjeszacht, moest dat een bestaand woord zijn. Als kanariegeel kan, dan moet konijntjeszacht toch ook kunnen? Wel slecht voor mijn zachtheidsfetisjke. Ik kan bijvoorbeeld een hele tijd aan mijn zachte t-shirt staan frullen en ik weet dan dat dat al wat raar is, dus hoe ga ik nu zo onopvallend mogelijk aan mijn sokken kunnen voelen zonder gek verklaard te worden?

En oh ja, bamboe sokjes redden ook tussendoor gauw even de wereld van de klimaatondergang omdat het een supersnel groeiend gras is – een gras, ja, zo blijkt – dat makkelijk weer bijgroeit nadat het in mijn sokken veranderd is. Zacht zijn én superheldenkrachten hebben, kan het nog beter!?

Heb jij ook kleren met superheldenstatus?

 

7 comments

  1. Eilish · 17 Days Ago

    Al veel gehoord over bamboe in kledij, maar wat ik me afvraag: blijven die ook mooi na enige keren wassen?

    Like

    • resaarcle · 17 Days Ago

      Ik zal het eens voor jou in het oog houden!

      Liked by 1 persoon

      • Liesbeth · 17 Days Ago

        ja, hoor, ik kocht voor dat ik kinderen had, dus meer dan 5 jaar geleden 2 t-shirts in bamboo, draag ze leiveel (ah ja, zo zacht), en ze zijn nog steeds zacht en nog niet versleten!

        Liked by 2 people

  2. loesjezaakjes · 17 Days Ago

    Zalige blogpost! Waar kun je dat kopen?

    Like

  3. Mammalien · 16 Days Ago

    O heerlijk. Het is dan niet écht 4 d, maar ik kan het voelen.

    Liked by 1 persoon

  4. thegreenpetrolhead · 14 Days Ago

    Ik ben verslaafd aan mijn “peignoir” ofte kamerjas. Als ik thuiskom na het werk, doe ik graag mijn deftige trui of witte bloes af om in die zaligheid te kruipen. A real guilty pleasure! Tijdens mijn zwangerschapsverlof liep ik constant rond in een fleece (niet zo eco :/) van de Decathlon. Mijn zus zei dat ik echt moest stoppen het “onding” zoveel te dragen behalve voor het sporten. Enfin, ik draag de fleece niet meer maar mijn inziens is een kamerjas nog erger 🙂 Zo bomma…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

