Toch nog gered

IMG_1190

Ik had het eigenlijk al weggegooid. Eerlijk waar. Het saaie grijze lelijke kartonnen doosje met 3 lades om pennetjes en rommeltjes en postzegels en oude batterijen en nog oudere pasfoto’s en verloren gelopen paperclips en gommetjes te huisvesten, dat ding lag al 2 weken in het papierkot. Daarvoor had het een heel jaar in een doos gezeten, wachtend op de verhuis naar het echte huis, maar niet uitgepakt wegens niet zo broodnodig in het tussenhuis. En na de verhuis had het dan 7 maanden in onze garage gekampeerd. Nog steeds in diezelfde doos. En toen ik dan eens wat had gerommeld in de garage, was het zoals gezegd naar het papierkot doorverwezen. Heel flink van mezelf, vond ik. Opgeruimd staat netjes.

Stond netjes. Want toen kwem mijn metekindje langs. En ik dacht ‘ik vis dat weer uit het papierkot en we pimpen het samen, dan kan ze het op haar bureau zetten.’ Maar ik heb een slim metekindje. Eentje dat wijs genoeg is om te zeggen ‘supertof, metie, ik vind het echt een heel leuk idee, maar eigenlijk heb ik al genoeg spullen op mijn bureau staan.’ Pientere meid.

Maar het idee was dus wel in mijn hoofd gesukkeld. Het plan om het ding te pimpen. En toch weer te gebruiken. Dus ging ik aan de slag met het papier van Flow dat ik ook bijhoud omdat er misschien toch ooit wel… En ja, hoor, ik ben tevree van het resultaat! Het ziet er leuk genoeg uit en het houdt mijn naai- en knutselspulletjes wat bij elkaar. Blij dat ik bet toch niet heb weggegooid dus!

Wat heb jij eens een tweede leven gegund dankzij wat gepimp?

5 comments

  1. almaschrijft · april 25, 2017

    Super leuk! Brengt me ook weer op leuke ideeën 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. loesjezaakjes · april 25, 2017

    Mooi gedaan!! Prachtig die Flow-papiertjes, zo heb ik er ook nog liggen 🙂

    Geliked door 1 persoon

  3. fiekefatjerietjes · april 25, 2017

    Tof gedaan! Ik gebruikte ook papiertjes van de Flow om het zwangerschaps- en kindboekje van Juliette te pimpen. Ik kreeg er al zooo veel leuke reacties op 🙂

    Geliked door 1 persoon

  4. geertruurzaam · april 26, 2017

    Fiew, net op tijd gered!

    Geliked door 1 persoon

  5. Pingback: Een beter alternatief | resaarcle

Plaats een reactie