Een uitdaging in 30 dagen


Jezelf uitdagen is altijd leuk! Maar het is natuurlijk wel het fijnst om een uitdaging te kiezen die realistisch lijkt. Ik ben niet sportief, dus ik waag me niet aan een uitdaging met sport. Ik ben ook niet zo’n fotograaf, dus elke dag een kiekje schieten is ook niets voor mij. Ik zou voorlopig ook niet weten waar ik de tijd zou moeten vinden om elke dag een recept uit mijn kookboeken te pluizen, dus zoiets zal het ook niet worden.

Maar dan werd mijn uitdaging me in de schoot geworpen! Vanaf vandaag kan je je hier registreren om 30 dagen tips te krijgen rond geen eten verspillen of/en om 30 dagen spullen te delen. Spek voor mijn bek! Wie doet er mee?

8 comments

  1. Saskia · september 20, 2015

    Leuk initiatief. Ik heb me opgegeven voor de 30 dagen voedselwinst 🙂 Ben benieuwd!

    Like

  2. Kelly · september 20, 2015

    Ik doe mee, met die rond geen/minder eten verspillen. Vooral uit nieuwsgierigheid wel, maar hé, misschien leer ik wel iets bij 🙂

    Like

  3. Le petit requin · september 21, 2015

    Ik heb mij ook ingeschreven voor die rond minder eten verspillen. Thanks voor de link; ben eens benieuwd wat het gaat worden!

    Like

  4. fiekefatjerietjes · september 25, 2015

    ‘k Ga me ook inschrijven. Benieuwd!

    Geliked door 1 persoon

  5. Pingback: En we zijn vertrokken! | resaarcle
  6. Pingback: Een nieuwe uitdaging! | resaarcle

Plaats een reactie